Kalifornijska marka MIZU LIFE oraz Stowarzyszenie MMA Polska rozpoczęły współpracę.
Mizu zostało partnerem Stowarzyszenia i reprezentacji Polski na Otwarte Mistrzostwa Europy Amatorskiego MMA IMMAF 2021. Wydarzenie to odbędzie się w dniach od 16 do 20 sierpnia w rosyjskim Kazaniu. W skład reprezentacji weszło piętnastu zawodników i zawodniczek, którzy będę rywalizować zarówno w kategoriach juniorskich jak i seniorach.
Marka MIZU LIFE jest producentem termosów i kubków termicznych, lekkich metalowych butelek na wodę i butelek na wodę z filtrem.
Mizu to po japońsku woda, a kalifornijska firma MIZU Lifestyle podaje mnóstwo przepisów na to, jak ją ładnie opakować i podać w stylowy sposób – nawet podczas najbardziej ekstremalnych aktywności.
W ofercie marki znajdują się takie produkty jak: termosy i kubki termiczne, butelki filtrujące wodę, kubki do picia kawy w plenerze, a nawet outdoorowe zestawy imprezowe – ze stylowymi szklankami na wino, słomkami wielorazowego użytku ze stali nierdzewnej i kieliszkami do mocniejszych trunków.
Wszystkie produkty MIZU są wykonane z nierdzewnej stali spożywczej 18/8, są w 100% wolne od BPA a większość z nich w całości nadaje się do recyklingu. W zależności od funkcji, posiadają pojedynczą lub podwójną, izolowaną ściankę.
Znakiem rozpoznawczym produktów MIZU jest kolorystyka. Koniec z nudnymi kubkami i termosami w kolorze niklu lub czerni. Teraz Twój termos może być dopasowany pod kolor torby sportowej, a ulubiony kubek pod kolor czapki.
O Stowarzyszeniu MMA Polska
Stowarzyszenie MMA Polska jest pierwszą w Polsce organizacją powołaną do reprezentowania środowiska mieszanych sztuk walki w mediach i w debacie publicznej. Dba o wizerunek MMA, edukuje młodzież, szkoli zawodników i trenerów, dba o bezpieczeństwo sportowej rywalizacji, zajmuje się promocją i rozwojem amatorskiego MMA. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie jest zrzeszone w strukturach światowego związku – International Mixed Martial Arts Federation. Powołuje oficjalną kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje krajowe platformy do sportowej rywalizacji. Organizacja łączy współpracę sektora organizacji pozarządowych, środowisk naukowych, klubów sportowych, grup biznesowych i środowisk medialnych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).Nowość w Fortunie – AseKuratOr, czyli wygrywasz aż do 70% więcej albo dostajesz 100% zwrotu…
Już w lipcu organizacja KSW ponownie zawita do Łodzi. W walce wieczoru gali KSW 96 dojdzie do…
Podczas olsztyńskiej gali KSW Krystian Bielski (9-6, 4 KO, 1 Sub), lokalny bohater z klubu Arrachion Olsztyn,…
Niewiele ponad dwa miesiące pozostały do największego wydarzenia sportowego tego lata na Kujawach – Kuyavian…
Federacja KSW zaprasza wszystkich fanów na oficjalną ceremonię ważenia przed galą XTB KSW 94 na granicy Gdańska i…
Michał Materla, były mistrz KSW, zdecydowanie odniósł się do oskarżeń stawianych przez byłego członka gangu…