XTB sponsorem strategicznym gal KSW

XTB nawiązało współpracę z KSW, jedną z największych organizacji mieszanych sztuk walki na świecie, w ramach której zostanie sponsorem strategicznym gal KSW w 2022 roku.

XTB będzie obecne na galach KSW, w materiałach promocyjnych oraz w podsumowaniach sponsorowanych wydarzeń. XTB chcę podkreślić, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dostępne dla każdego, dostarczając swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji, codzienne analizy rynkowe, a także liczne materiały edukacyjne.

XTB jest jednym z największych polskich fintechów oferującym aplikację xStation, która zapewnia inwestorom indywidualnym szybki i łatwy dostęp do rynków finansowych z całego świata. Aplikacja daje dostęp do ponad 5 tys. instrumentów finansowych począwszy od akcji spółek z najważniejszych giełd świata, w które można inwestować bez prowizji do 100 tys. euro miesięcznie, poprzez kontrakty CFD na surowce, waluty, indeksy czy kryptowaluty aż po fundusze ETF. XTB działa na 13 rynkach na całym świecie i obsługuje ponad 445 tys. klientów.

– Podejście do inwestowania w ostatnich latach bardzo się zmieniło i widzimy dynamiczny rozwój w świecie inwestycji. Jako nowoczesna firma, chcemy być istotnym uczestnikiem tej zmiany. Dlatego zdecydowaliśmy się na działania, które pozwalają na zbudowanie świadomości marki i aplikacji inwestycyjnej XTB w nowych grupach docelowych. Jestem przekonany, że pozycja jaką wypracowała sobie przez ostatnie lata organizacja KSW pozwoli nam zrealizować zamierzone cele i jestem bardzo podekscytowani rozpoczęciem tej współpracy – mówi Omar Arnaout, CEO XTB.

To kolejne działanie promocyjne XTB skupiające się na budowanie wizerunku marki jako jednego z największych brokerów w Europie oraz kolejne działanie skupiające się dookoła mieszanych sportów walki. W styczniu 2022 roku firma zaprezentowała serię spotów z udziałem jednej z najbardziej utytułowanych zawodniczek MMA, Joanny Jędrzejczyk.

– KSW od zawsze bardzo uważnie dobierało swoich strategicznych partnerów. Uważam, że alians pomiędzy naszymi markami jest uzasadnionym i mądrym wyborem oraz okaże się doskonałą inwestycją. Dwie wiodące, stabilne marki ruszają razem w ekscytującą podróż ku wspólnemu celowi – dodaje Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Dominik Puszczak

Recent Posts

Michał Materla odpowiada na wywiad z Masą: “Zwracajmy uwagę na to, KTO mówi, a nie co mówi.

Michał Materla, były mistrz KSW, zdecydowanie odniósł się do oskarżeń stawianych przez byłego członka gangu…

17 godzin ago

Adrian Zieliński zmierzy się z Marcinem Krakowiakiem na gali KSW 95

Podczas gali KSW 95, która odbędzie się w Olsztynie, gwarantujący emocje w klatce numer sześć rankingu wagi…

3 dni ago

Irański zawodnik MMA kopie Ring Girl podczas rosyjskiej gali HFC

Ali Heibati, irański zawodnik MMA biorący udział w rosyjskich mistrzostwach w kategorii Hardkor Fighting (HFC),…

5 dni ago

Kraft vs Carmona. Starcie pań zamyka kartę walk gali XTB KSW 94

Dziesiątym starciem na karcie walk gali XTB KSW 94 będzie pojedynek pań. W konfrontacji w kategorii muszej Adrianna…

5 dni ago

Tu jest Polska i tu się walczy… do końca. CAPO wraca do gry. Gromda 17

Szacuneczek, charakterność i prawdziwy empiryk solidnej mucki na gołe piąchy. Hardy i prosty facet. Tłusty…

1 tydzień ago

Autor nokautu roku 2023 wraca do klatki! Głowacki zmierzy się z Kasperskim na KSW 95

Gala KSW 95 przyniesie z sobą świetny pojedynek w wadze półciężkiej dwóch byłych mistrzów świata sportów uderzanych.…

1 tydzień ago