MMA News

wszystko związane ze światem MMA

HIGH League 2: dzień z Michałem “Owca WK” Owczarzakiem

Kamera spędziła cały dzień z uczestnikiem walki wieczoru HIGH League 2, Michałem “Owcą WK” Owczarzakiem.

Zobacz, jak gwiazda ekipy Warszawski Koks prezentuje się przed debiutem w klatce z Jarosławem “pashaBiceps” Jarząbkowskim. Zobaczysz między innymi trening z legendarnym już trenerem Zbigniewem Raubą, siedzibę WK Dzik oraz prywatne życie Michała.

walce wieczoru HIGH League 2, na zasadach boksu w małych rękawicach, zmierzą się legenda e-sportu, Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski, i słynny youtuber-kulturysta, Michał “Owca” Owczarzak. W drugim głównym pojedynku skonfrontują się najsłynniejsze polskie influencerki – Lexy Chaplin i Agata “Fagata” Fąk. Poza tym w klatce wystąpią niskorośli – Mateusz “Mini Majk” Krzyżanowski i Maciej “Big Jack” Jarema, a stawką ich boju będzie pas mistrzowski.

Wszystkie bilety na wydarzenie w Krakowie zostały już wyprzedane! Galę oglądać będzie można jedynie w PPV na HighLive.TV.

Ostatnie bilety na wydarzenie w Krakowie są w sprzedaży w serwisie Eventim.pl. Ceny wejściówek rozpoczynają się od 100 złotych. Gala transmitowana będzie w PPV na HighLive.TV.  Pełna oferta zakładów na galę HIGH League jest dostępna wyłącznie w Fortunie, na stronie www.eFortuna.pl i w aplikacji mobilnej.

Podczas HIGH League 2 odbędzie się osiem pojedynków, w których udział wezmą najsłynniejsze polskie gwiazdy Instagrama, Facebooka, YouTube’a i TikToka. Wydarzenie odbędzie się 5 lutego w krakowskiej Tauron Arenie.

Pełna karta walk:

  • Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski vs Michał “Owca” Owczarzak
  • Lexy Chaplin vs Agata “Fagata” Fąk

Pojedynek o pas niskorosłych

  • Mateusz “Mini Majk” Krzyżanowski vs Maciej “Big Jack” Jarema
  • Norbert “Dis” Gierczak vs Maciej “Zony” Zoniuk
  • Piotr “czuuX” Czupryn vs Piotr “Edzio” Bylina
  • Alan “Alanik” Kwieciński vs Denis “Bad Boy” Załęcki
  • Jakub Nowaczkiewicz vs Hubert “Dredziasty” Węzka
  • Konrad Karwat vs Mariusz “Super Mario” Sobczak
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright © All rights reserved. 2009-2024 | Newsphere by AF themes.
0
Would love your thoughts, please comment.x