MMA News

wszystko związane ze światem MMA

Jan Błachowicz i Dorota Jurkowska w kampanii reklamowej Gym Water

Jan Blachowicz i Dorota Jurkowska w kampanii reklamowej Gym Water

Jan Blachowicz i Dorota Jurkowska w kampanii reklamowej Gym Water

Jan Błachowicz, najbardziej utytułowany polski zawodnik MMA, zostanie ambasadorem nowych produktów linii GYM Water Edge oraz GYM Water Lite, które wkrótce wejdą na rynek. Do akcji promocyjnej dołączy również menadżerka Dorota Jurkowska, prywatnie partnerka Błachowicza oraz pasjonatka sportów wyczynowych.

Jak powiedział Jan Błachowicz: – “Każdy sportowiec wie, że nawodnienie to podstawa – zarówno w fazie przygotowań jak i podczas walki. Mała utrata wody oraz elektrolitów to ogromny spadek siły. Ale dla mnie nawodnienie jest ważne także poza matą. Moimi pasjami są jazda na rowerze oraz wielokilometrowe górskie wycieczki. Podczas tych kilku, albo kilkunastu godzin muszę mieć przy sobie butelkę z napojem. Produkty GYM WATER są dla mnie naturalnym wyborem“. Błachowicz wraz z Jurkowską wystąpią w kampanii promującej te produkty.

– “Cieszę się, że zostaliśmy zaproszeni do kampanii we dwoje. To nie tylko ciekawa odmiana, ale także interesujący projekt. Oboje korzystamy z produktów GYM WATER, ale nie ukrywajmy – nasze cele i motywacja jest zupełnie inna, a napoje są dobre zarówno dla profesjonalnych sportowców jak i każdego z nas” – dodała Dorota Jurkowska.

Gym Water Edge to połączenie naturalnej kofeiny i wody kokosowej, wzbogacone o zestaw niezbędnych składników, takich jak elektrolity, aminokwasy BCAA oraz witaminy, zapewniające nie tylko efektywne nawodnienie, ale dostarczające organizmowi energii. Gym Water Lite to napój mający w składzie wodę kokosową, ashwagandhę, wzbogacony zestawem niezbędnych witamin i minerałów, bez dodatku cukru, zapewniający zarówno odpowiednie nawodnienie, jak i równowagę organizmu.

Kampania reklamowa obejmie aktywacje internetowe, w tym konkursy dla konsumentów z nagrodami. Działania będą prowadzone pod hashtagami: #JanBłachowiczTeam oraz #LegendaryPolishHydration.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright © All rights reserved. 2009-2024 | Newsphere by AF themes.
0
Would love your thoughts, please comment.x