MMA News

wszystko związane ze światem MMA

Maciej Kawulski: “dla Wrzoska chwilowo w KSW miejsca nie ma”

Współwłaściciel KSW Maciej Kawulski zabrał głos w sprawie Marcina Wrzoska i jego porażki na gali FAME MMA 12 z Kasjuszem “Don Kasjo” Życińskim. Drogi KSW i „Polskiego Zombie” się rozeszły. To od niego zależy, czy ta sytuacja będzie przejściowa, czy permanentna” – napisał na Instagramie Maciej Kawulski.

Marcin, nie da się ukryć, że od jakiegoś czasu jesteśmy już dorośli. Świat dorosłych nie zawsze bywa światem idealnym. To nie świat kary i nagrody, tylko świat konsekwencji. To świat, w którym każdy bierze odpowiedzialność za własne czyny i decyzje. Marcin takie decyzje podjął jakiś czas temu, a dziś stanęły przed nim związane z nimi konsekwencje. Dorosłym nie trzeba tłumaczyć, że jadąc na mecz wyjazdowy nie zmienia się dyscypliny (w szczególności na taniec towarzyski, jeśli jesteś fighterem) i nie zostawia się wyniku w rękach sędziów. W dorosłym świecie słowo dane ludziom liczy się bardziej niż sława i pieniądze. Przynajmniej takim jaki ja znam i akceptuje. Tak więc dla Wrzoska chwilowo w KSW miejsca nie ma i tylko od niego zależy, czy ta sytuacja będzie przejściowa czy permanentna. Mi tylko pozostaje obserwować. Tu pozwolę sobie na apostrofę: Kasjo, to nie ty go zwolniłeś. Marcin zrobił to sam. Ważne, abyś to rozumiał i pamiętał.

23 października 2021 r. Maciej Kawulski w wywiadzie dla Mateusza Kaniowskiego powiedział , co się stanie w wypadku porażki zawodnika KSW (Marcina Wrzoska) na gali FAME.

Trzeba pamiętać o jednym minusie – walczysz dla KSW, jesteś w czubie. Przegrywasz na FAME – Bonvoyage! Albo inaczej – Sayonara! (…) Wrzosek wie, jest odpowiedzialnym człowiekiem. Chyba nie wyobraża sobie sytuacji, w której przegrywa z semi-pro zawodnikiem i nadal walczy w KSW. (…) Marcin wylatuje z KSW, jeśli przegra. Borys, gdyby przegrał też by wyleciał. To jest odpowiedzialność. Oni wchodzą w to łatwo. Podejmują takie wyzwania, ponieważ rozumieją jedną rzecz – to jest dla mnie do zrobienia.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright © All rights reserved. 2009-2024 | Newsphere by AF themes.
0
Would love your thoughts, please comment.x