MMA News

wszystko związane ze światem MMA

Sérigné Ousmane Dia – senegalski zapaśnik

Bombardier czyli Sérigné Ousmane Dia, również nazywany B52, urodził się 1 st października 1976 w M’bour w Senegalu. Jest również nazywany B52 . Jest czołowym senegalskim zapaśnikiem drużyny Mbour.

Bombardier zaczynał jako rybak i często odwiedzał molo rybackie Mbour . Po połowach dalekomorskich rybacy zorganizowali zapasy na brzegu, w których brał udział młoda Serigne ousamane Dia. Będąc prawdziwym kolosem i posiadającym świetną technikę, został zauważony i zaangażowany w mbapatts (tradycyjne sesje zapaśnicze znane jako „bez strajku” organizowane w dzielnicach lub we wsiach), gdzie wyróżnia się pokonując wszystkich zapaśników, którzy napotkali na swojej drodze . Widząc ten potencjał, jego menadżer Yery Diakhaté radzi mu wejść na arenę i poćwiczyć zapasy ze strajkami. Doświadczył tam błyskawicznego wzrostu, pokonując wszystkich zapaśników swojego pokolenia. Co pozwoli mu zmierzyć się z Tysonem, który jest wówczas niekwestionowanym mistrzem areny. Pokonuje go przez KO 25 grudnia 2002 roku. Ponieważ jego kariera to połączenie zwycięstw i słabych wyników, przegrywa z królem aren Yékini 2 stycznia 2011 roku i pokonuje Baboye 8 czerwca 2013 roku.

Rok po zwycięstwie nad Baboye pod Bercy, ponownie zdobył tytuł króla aren, pokonując Balla Gaye 2. 25 lipca 2015 Bombardier zachował koronę przeciwko Modou Lô.

W 2015 roku promotor Mansour AW próbował zorganizować senegalski pojedynek zapaśniczy pomiędzy Rockym Balboa, szwajcarskim zapaśnikiem senegalskiego pochodzenia bez odniesienia, a Bombardierem, królem aren. Senegalski National Wrestling Management Committee sprzeciwił się temu, prosząc Rocky’ego Balboa o wykazanie się wcześniej. Trzy lata później to właśnie w MMA walka została zamontowana: Rocky Balboa nie będzie przeciwnikiem Bombardiera i nie będzie w stanie odpowiedzieć ani razu. W rzeczywistości zostaje znokautowany w mniej niż minutę, dając w ten sposób powód a posteriori krajowemu komitetowi zarządzającemu

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright © All rights reserved. 2009-2024 | Newsphere by AF themes.
0
Would love your thoughts, please comment.x