MMA News

wszystko związane ze światem MMA

Superprzewaga ratuje miliony! Tą promocją bukmacher rozkochał graczy

Superprzewaga poziom

Bukmacherzy próbują różnych promocji, które mają sprawić, że społeczność pasjonatów analizy sportowej ich pokocha. Jedni rozdają bonusy, którymi trzeba obracać, kolejni proponują grę bez podatku, a jeszcze inni podbijają kursy na popularne wydarzenia. Superbet postawił na Superprzewagę, która w samym zeszłym roku uratowała ponad półtora miliona kuponów, pozwalając graczom na wygrane sięgające dziesiątek milionów złotych. – Dzięki niej gracze nas pokochali. A takie emocje względem marki są bezcenne – uśmiecha się Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Dlaczego Superprzewaga budzi tak pozytywne emocje? Przede wszystkim daje spokój. Dzięki niej w kluczowych dyscyplinach sportu (ale też tych mniej znanych, jak dart), po osiągnięciu określonej przewagi przez jedną z drużyn lub zawodników, zakład jest rozliczany jako wygrany, niezależnie od końcowych rozstrzygnięć. Najbardziej jaskrawym przykładem tego był zeszłoroczny mecz reprezentacji Polski w Mołdawii w ramach eliminacji do mistrzostw Europy. Większość pasjonatów sportowej analizy musiała wyrzucić do kosza kupony zagrane na zwycięstwo Roberta Lewandowskiego i spółki, po tym jak biało-czerwoni w kompromitujący sposób wypuścili z rąk dwubramkową przewagę i przegrali 2:3.

 Większość, ale nie wszyscy. W Superbecie wygrali… zarówno ci, którzy postawili na Polskę, jak i ta garstka, która przewidziała wygraną gospodarzy. Po golu Lewandowskiego na 2:0 nasi gracze mogli już oglądać całą resztę spotkania w spokoju, wiedząc, że ich zakłady zagrane na nasza kadrę są wygrane. Chociaż każdy kibic reprezentacji pewnie i tak mocno przeżywał kompromitację w drugiej połowie… – mówi Seweryniak.

Przy okazji tego spotkania promocja uratowała przeszło 40 tysięcy kuponów! Superbet musiał sięgnąć głęboko do kieszeni, wypłacając wygrane większości graczy, którzy w ogóle postawili na to spotkanie, ale od tego momentu… Superprzewaga zaczęła żyć własnym życiem.

– Od dawna wiedzieliśmy, że mamy w rękach przewagę. Ta promocja musiała przyciągnąć polskich graczy w do gry w Superbet. Poświęciliśmy trochę czasu i kampanii marketingowych, aby nie tylko poinformować społeczność, że taka promocja istnieje, ale też wytłumaczyć zasady, które początkowo niektórym wydawały się niejasne. Dzisiaj kibice sami sobie wzajemnie polecają grę w Superbet ze względu na nasze unikalne promocje. Widzimy, że bez naszego udziału ruszył marketing szeptany i efektem kuli śniegowej coraz więcej osób gra w Superbet. I tutaj na pewno ważnym momentem przełomowym był mecz w Kiszyniowie, połączony z kampanią Supermoon, w której mocno promowaliśmy Superprzewagę – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Mecz Polaków to jednak tylko kropla w morzu wydarzeń sportowych, przy których kupony ratowała Superprzewaga. Łącznie takich zdarzeń w 2023 roku było aż 837, co daje imponującą liczbę blisko 2,5 wydarzenia dziennie, przy którym kupony ratowała Superprzewaga. Ponad połowa takich zdarzeń miała miejsce w piłce nożnej, ale warto pamiętać, że promocja działa szeroko również w innych dyscyplinach. Korzystają z niej pasjonaci koszykówki, piłki ręcznej, hokeja na lodzie, tenisa, siatkówki, skoków narciarskich, a od niedawna nawet… darta. Są też drużyny szczególnie często „ratowane” przez Superprzewagę, czyli te najczęściej wypuszczające z rąk spore prowadzenie: w zeszłym roku ten ranking bezapelacyjnie wygrały koszykarskie zespoły Chicago Bulls oraz Washington Wizards, pięciokrotnie uruchamiające tę promocję. Wśród futbolowych drużyn prym wiódł Manchester United. Czerwone Diabły czterokrotnie prowadziły dwiema bramkami, żeby ostatecznie nie wygrać.

– O Superprzewadze moglibyśmy opowiadać bez końca, ale tak naprawdę liczby mówią same za siebie. Kwota wygranych dzięki Superprzewadze w zeszłym roku to niemal 40 milionów złotych, a z tej promocji skorzystało 90% naszych graczy – podsumowuje CEO Superbet Polska.

Specjalna oferta  SUPERBET  dla naszych czytelników:

Darmowy freebet w wysokości 35 PLN– zarejestruj konto w Superbecie z kodem LEGBUK, dokonaj pierwszego depozytu (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera freebet 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie freebet od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Freebet Cashbacku do 3500 PLN

***
O SUPERBET

Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.

Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz – oraz w darcie – Superbet Poland Darts Masters.

SUPERBET POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA

Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., z siedzibą: ul. 73 Pułku Piechoty 7A, 40-496 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000666114, Regon: 366704393, NIP: 9542775133, Decyzja nr. PS4.6831.5.2019 wydana w dniu 18.10.2019r

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Copyright © All rights reserved. 2009-2024 | Newsphere by AF themes.