MMA News

wszystko związane ze światem MMA

Scott Askham

scott askham

scott askham

Scott Askham to brytyjski zawodnik MMA, który rozpoczął swoją profesjonalną karierę w 2010 roku. Przez wiele lat walczył w klatkach organizacji takich jak BAMMA, ACB i KSW, zdobywając wielu fanów swoimi umiejętnościami i stylowym podejściem do sportu.

Askham zaczął swoją karierę w brytyjskiej organizacji BAMMA, gdzie zanotował serię imponujących zwycięstw. W 2014 roku zdobył mistrzostwo BAMMA w wadze średniej, pokonując Maxa Nigela na punkty. Po kilku latach w BAMMA, Askham przeniósł się do rosyjskiej organizacji ACB, gdzie kontynuował swoją dobrą passę.

W 2018 roku Askham dołączył do jednej z największych europejskich organizacji MMA, KSW. W swoim debiucie pokonał Michała Materlę, zdobywając tytuł mistrza KSW w wadze średniej. W kolejnej walce stracił ten tytuł na rzecz Mameda Khalidova, ale już rok później odzyskał go, pokonując Khalidova na punkty. Był to jeden z najważniejszych momentów w karierze Askhama, który stał się jednym z największych zawodników KSW w historii.

Scott Askham to nie tylko zawodnik MMA, ale również człowiek o szerokich zainteresowaniach. W wolnym czasie uwielbia gotować i publikować przepisy na swoim koncie na Instagramie. Jest również fanem muzyki i posiada swój własny kanał na YouTube, gdzie publikuje swoje ulubione utwory.

Askham to doskonały przykład sportowca, który osiągnął sukces dzięki ciężkiej pracy, determinacji i oddaniu swojemu zawodowi. Jego styl walki, w połączeniu z charakterystycznym tatuażem na szyi, przyciąga uwagę fanów na całym świecie. Jego zwycięstwa na arenie MMA zainspirowały wielu młodych ludzi do podjęcia walki o swoje cele i marzenia.

Scott Askham to znakomity zawodnik MMA, który osiągnął wiele sukcesów w swojej karierze. Jego stylowy sposób walki i charakterystyczny wygląd przyciągają uwagę fanów z całego świata. Jednocześnie, jego zainteresowania poza sportem i aktywności na mediach społecznościowych pokazują, że jest to człowiek wszechstronny i zrównoważony.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright © All rights reserved. 2009-2024 | Newsphere by AF themes.
0
Would love your thoughts, please comment.x