Amadeusz “Ferrari” Roślik vs Krzysztof “Diablo” Włodarczyk walką wieczoru gali FAME MMA 22
31 sierpnia 2024 roku Łódź stanie się areną widowiskowych pojedynków freak fightów. W Atlas Arenie odbędzie się gala FAME MMA 22. Najbardziej oczekiwanym wydarzeniem będzie starcie pomiędzy Amadeuszem “Ferrari” Roślikiem a Krzysztofem “Diablo” Włodarczykiem.
Pojedynek pomiędzy Amadeuszem Roślikiem a Krzysztofem Włodarczykiem to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń FAME MMA 22. Obaj zawodnicy mają coś do udowodnienia. Walka odbędzie się w formule MMA.
Przed Wami MAIN EVENT nadchodzącej gali FAME 22!
— FAME MMA (@famemmatv) May 18, 2024
Krzysztof „Diablo” Włodarczyk, były mistrz świata organizacji WBC i IBF, który tym razem już nie ucieknie… chyba. Wchodzi do świata, o którym nie ma pojęcia. Walka odbędzie się w formule MMA! Jak pięściarz, który ma… pic.twitter.com/S1p6uBdbFj
Bilety na galę FAME MMA 22 są już dostępne. To doskonała okazja, aby zobaczyć na żywo emocjonujące pojedynki i cieszyć się niesamowitą atmosferą.
Krzysztof Włodarczyk, znany jako “Diablo”, urodził się 19 września 1981 roku w Warszawie. Jest byłym mistrzem świata WBC i IBF w kategorii junior ciężkiej. Debiut w FAME MMA miał pierwotnie odbyć się 2 września 2023 roku, ale został odwołany z powodu nieścisłości kontraktowych. W ostatnich swoich pojedynkach pięsiciarskich Diablo wygrał m.in. z Fabio Maldonado i Edwinem Mosquerą.
Amadeusz Roślik, znany jako “Ferrari”, urodził się 23 marca 1996 roku. Jest kontrowersyjną postacią w świecie polskich freak fightów, znaną głównie z FAME MMA i High League. Choć jego bilans walk to 8-9-0, nieustannie emanuje pewnością siebie. Jego ostatnią walkę stoczył dla Misfits Boxing, gdzie przegrał z Salt Papim.
FAME MMA to polska federacja organizująca gale typu freak show fight, z siedzibą w Swarzędzu koło Poznania. Pojedynki toczone są głównie na zasadach MMA, choć odbywają się także w innych dyscyplinach. Federacja posiada czterech właścicieli: Wojciecha Golę, Michała Barona, Krzysztofa Rozparę oraz Rafała Pasternaka.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).