MMA News

wszystko związane ze światem MMA

Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot ambasadorami marki Betclic

Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot ambasadorami marki Betclic

Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot ambasadorami marki Betclic

Karolina Kowalkiewicz (15-7-0) i Mateusz Gamrot (22-2-0) w przeddzień ich kolejnych walk w Stanach Zjednoczonych zyskali dużego sponsora. To marka Betclic, jedyny w Polsce, Oficjalny Partner UFC. Polacy zostali ambasadorami bukmachera, a w ramach współpracy m.in. powstaną filmy przedstawiające ich sportową rutynę i przygotowania do walk.

Gamrot i Kowalkiewicz, czołowi, polscy zawodnicy mieszanych sztuk walki, są obecnie na ostatnim etapie przygotowań do ich kolejnych pojedynków w UFC. Mateusz w nocy z 23 na 24 września zmierzy się w centrum UFC Apex w Las Vegas z Rafaelem Fizievem (12-2-0), a Karolina dwa tygodnie później (7 października) zawalczy w tym samym miejscu z Rumunką Dianą Belbitą (15-7-0). Oboje wyjdą do oktagonu wspierani przez wiodącego bukmachera w Polsce, markę Betclic.

Ze współpracy cieszyć się mogą nie tylko zawodnicy, ale także ich sympatycy czy pozostali fani MMA w Polsce, którzy dzięki Betclic będą mogli lepiej poznać czołowych fighterów z naszego kraju. Marka wyprodukuje bowiem materiały wideo o przygotowaniach swoich ambasadorów do walk w UFC.

Mateusz Gamrot będzie także bohaterem filmu dokumentalnego wyprodukowanego przez Betclic Studios w ramach konkursu dla młodych twórców, Papaya New Directors. Wszystkie materiały będzie można obejrzeć za darmo na kanale YouTube marki.

Gamrot i Kowalkiewicz pojawią się także na organizowanych przez Betclic wydarzeniach, a na ich kanałach w mediach społecznościowych bukmacher będzie rozdawał ciekawe nagrody. Co więcej, zwycięzca jednego z konkursów otrzyma możliwość udziału we wspólnym treningu z Kowalkiewicz.

– Dla każdego profesjonalnego sportowca wsparcie dużych marek jest kluczowe, by móc się rozwijać. Betclic od początku rozmów traktował naszą współpracę partnersko. Cieszę się, że na liście wspólnych działań jest, między innymi, produkcja filmu, dzięki któremu fani MMA będą mogli lepiej zrozumieć kim jestem i jaką drogę przeszedłem, by znaleźć się w miejscu, w którym się znajduję. To wiele dla mnie znaczy – mówi Mateusz Gamrot.

– Cieszę się, że mogę być ambasadorką tak dużej marki jak Betclic. Śledźcie nasze profile w mediach społecznościowych, bo przygotowaliśmy wiele atrakcji, a najciekawszą jest oczywiście konkurs z nagrodą w postaci treningu pod moim okiem. Będzie się działo! – zapowiada Kowalkiewicz.

Walki Gamrota i Kowalkiewicz za darmo w Betclic

Dzięki współpracy z największą federacją MMA na świecie, każdą galę UFC można oglądać i obstawiać na stronie WWW oraz w aplikacji Betclic. Możliwość ta obejmie oczywiście także najbliższe pojedynki Gamrota i Kowalkiewicz.

– To dopiero początek działań Betclic wokół UFC. Jako Oficjalny Partner federacji szykujemy dla naszych użytkowników oraz fanów MMA w Polsce szereg aktywności. Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem i Karoliną i już nie możemy doczekać się jej pierwszych efektów. Tymczasem wszyscy trzymamy za nich kciuki przed zbliżającymi się walkami. Fani mogą oglądać i obstawiać UFC w Betclic, do czego gorąco zachęcam – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Ostatnim punktem współpracy z nowymi ambasadorami są zakłady specjalne na ich walki, które można obstawiać w Betclic. Pełną ofertę zakładów znaleźć można na stronie Betclic.

Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Od 2023 roku jest Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji UFC i Sponsorem Strategicznym piłkarskiego Ruchu Chorzów, a od sierpnia 2020 roku sponsoruje także federację sportów walki Fame MMA. Marka jest również sponsorem tytularnym międzynarodowej drużyny e-sportowej Betclic Apogee. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk, Piast Gliwice i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych takich jak SBM FFestival, SnowFest Festival czy Polish Lech Hip-Hop Festival.

Zakaz wstępu na stronę internetową i uczestnictwa w grze hazardowej dla osób poniżej 18 roku życia.

BEM Operations Limited posiada zezwolenie na urządzanie bukmacherskich zakładów wzajemnych za pośrednictwem sieci Internet na stronie betclic.pl wydane przez Ministra Finansów dnia 26 września 2018 r. na okres 6 lat o numerze PS4.6831.11.2017. Hazard związany jest z ryzykiem, a udział w nielegalnych grach hazardowych jest niezgodny z polskim prawem.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright © All rights reserved. 2009-2024 | Newsphere by AF themes.
0
Would love your thoughts, please comment.x